LinkedinLogo

ניהול עמוד חברה בלינקדאין

בניית נוכחות למותג ברשת העסקית הגדולה בעולם, מתאים לכם?

למה לינקדאין?

בלינקדאין יש כיום כמעט 740 מיליון חברים עם למעלה מ- 55 מיליון חברות רשומות. המשמעות של זה היא, שזו אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ופלטפורמת שיווק יעילה למי שמחפשת לקוחות B2B. לינקדאין מאפשרת להוביל תנועה לאתר של החברה, לזהות לידים איכותיים, לשתף את המומחיות באמצעות תוכן ולהרחיב את הרשת העסקית. לינקדאין אמנם נתפסת כפלטפורמת B2B אבל לא רק, עם האסטרטגיה הנכונה והתוכן הנכון אפשר למנף גם מוצרים ושירותים שניתנים ללקוחות קצה (B2C).
שיוק בלינקדאין

לידים ומכירות

נקודה רגישה:) העלות לליד בלינקדאין נחשבת ליקרה ביותר מכל הפלטפורמות ולכן נדרש חשיבה אסטרטגית ותכנון יעיל של הפעילות כדי להשתמש בפלטפורמה כמקור למכירות ולידים. הפעילות האורגנית בלינקדאין מהווה ערוץ קבוע ליצירת פניות כל עוד שומרים על שני כללים: עקביות ורלוונטיות. פוסטים שמניעים לפעולה, עם קהל עוקבים רלוונטי יכולים לייצר ROI חיובי כל עוד מתמידים בפרסום תכנים ובהגדלת מעגל העוקבים.
שיוק בלינקדאין

מודעות למותג

מודעות למותג Brand Awareness היא – המידה בה הלקוחות שלכם או קהל היעד, מסוגלים לראות ולהבחין במותג. ככל שהמודעות למותג יותר חזקה, כך הסיכויים שהלקוחות יבחרו בכם – יותר גבוהים. האימפקט הגדול של מודעות למותג נמדד לאורך זמן ומאפשר לבנות תשתית חזקה של נוכחות דיגיטלית. לינקדאין מאפשרת לכם לפתוח עמוד עסקי ולהעלות לשם תכנים ללא עלות. עמוד לינקדאין מצליח הוא עמוד שמעלה תכנים שנותנים ערך מדויק לקהל היעד הרלוונטי. הלוואי וזה היה פשוט כמו שזה נשמע, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, ביחד נגדיר את קהל היעד, נבחן את הצעת הערך ונבנה גאנט תוכן שיגרום לקהל היעד שלכם לרצות לעקוב אחר העמוד העסקי של המותג שלכם בלינקדאין.
שיוק בלינקדאין

מעורבות ועוקבים

מעורבות היא השלב המתקדם של מודעות למותג והיא חשובה לא פחות מחשיפות. מעורבות מביאה את הקהל לא רק להכיר אותנו, אלא ממש להתאהב בנו וכך להבשיל לקנייה/המרה בצורה הרבה יותר מהירה ואיכותית. מותג שמעורר מעורבות בקרב קהל היעד שלו בונה בסיס יציב למערכת יחסים שמבוססת על ערך, בסיס יציב זה בהמשך יבשיל לנכס דיגיטלי שמייצר המרות ומכירות. כדי לעורר מעורבות, התוכן צריך להיות מדוייק וספציפי, רלוונטי למה שקורה בשוק והכי חשוב – מניע לפעולה. איך עושים את זה? חוקרים, מנתחים נתונים, מתכננים מבצעים ומודדים! אל דאגה, אנחנו כאן איתכם.
שיוק בלינקדאין
יתרונות בניהול עמוד חברה בלינקדאין
יתרונות בניהול עמוד חברה בלינקדאין
Vector spark

שיווק בלינקדאין

4 יתרונות בולטים

יתרונות בניהול עמוד חברה בלינקדאין
Vector spark

שיווק בלינקדאין

4 יתרונות בולטים

חשיפה לקהל היעד הרלוונטי

גם ללא עלות מדיה ניתן להגיע לקהלי המטרה של המותג, באמצעות העלאת תכנים מדוייקים ובצורה עקבית תוכלו לאט לאט להגיע אל קהלי המטרה שלכם ולגרום להם להכיר אתכם ואת מה שהחברה שלכם מקדמת.

מיתוג מעסיק

50% ממשתמשי לינקדאין כבר מפרסמים הודעות, תמונות או וידאו ברשתות החברתיות על המעסיק שלהם. בתור מנהלי חברות, חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו מחוברים לערכי החברה וירגישו גאים להיות חלק. הלינקדאין הוא מקום נפלא להעביר מסרים לעובדים, לפרגן להם שצריך ולתת להם את האפשרות להיות חלק מהפעילות בפלטפורמה

מיצוב המותג כאוטוריטה בתחומו

לינקדאין מביאה 46% מהתנועה לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר.לינקדאין הוא מקום שאליו נכנסים כדי להעמיק ידע מקצועי, לקרוא על הטרנדים החדשים ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום המקצועי. בתור מנהלי עמוד של חברה אתם יכולים לפרסם מאמרים, לכתוב בקבוצות, להגיב על פוסטים ולכתוב הודעות אישיות. כל אלה, יתרמו לכם להיתפס בעיני קהל היעד כאוטוריטות של מידע.

גיוס עובדים

87% ממחפשי העבודה משתמשים בקביעות בלינקדאין.. בתור מעסיק, אתם יכולים לפרסם את המשרות שלכם גם ללא עלות, או לפנות פניות ישירות לפרסונות שמתאימות לדרישות התפקיד. העלאת פוסט דרושים גם מאפשר לכם למצוא את האנשים הנכונים וגם ממצג אתכם כחברה חיה עם נוכחות בפלטפורמה
מיתוג מעסיק
50% ממשתמשי לינקדאין כבר מפרסמים הודעות, תמונות או וידאו ברשתות החברתיות על המעסיק שלהם. בתור מנהלי חברות, חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו מחוברים לערכי החברה וירגישו גאים להיות חלק. הלינקדאין הוא מקום נפלא להעביר מסרים לעובדים, לפרגן להם שצריך ולתת להם את האפשרות להיות חלק מהפעילות בפלטפורמה
גם ללא עלות מדיה ניתן להגיע לקהלי המטרה של המותג, באמצעות העלאת תכנים מדוייקים ובצורה עקבית תוכלו לאט לאט להגיע אל קהלי המטרה שלכם ולגרום להם להכיר אתכם ואת מה שהחברה שלכם מקדמת.
87% ממחפשי העבודה משתמשים בקביעות בלינקדאין.. בתור מעסיק, אתם יכולים לפרסם את המשרות שלכם גם ללא עלות, או לפנות פניות ישירות לפרסונות שמתאימות לדרישות התפקיד. העלאת פוסט דרושים גם מאפשר לכם למצוא את האנשים הנכונים וגם ממצג אתכם כחברה חיה עם נוכחות בפלטפורמה
לינקדאין מביאה 46% מהתנועה לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר.לינקדאין הוא מקום שאליו נכנסים כדי להעמיק ידע מקצועי, לקרוא על הטרנדים החדשים ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום המקצועי. בתור מנהלי עמוד של חברה אתם יכולים לפרסם מאמרים, לכתוב בקבוצות, להגיב על פוסטים ולכתוב הודעות אישיות. כל אלה, יתרמו לכם להיתפס בעיני קהל היעד כאוטוריטות של מידע.
asdfVector spark
Ellipse 188
Ellipse 214

איך ל

להגדיל את יעילות השיווק, מכירות ותמיכת לקוחות

Green

בואו נתחיל

4 שלבים שיגדילו לכם את ה-ROI

Green

בין לקוחותינו

חברות וארגונים ישראלים וגלובלים

מזמינים אתכם להצטרף לנבחרת הפרטנרים שלנו
asjhdbjfasd,f

בואו נכיר

GemPlan - יוצרים הצלחות דיגיטליות

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. אנו מאמינים שהעולם של היום דורש דרך עבודה מורכבת יותר, כזו שיודעת לזהות את היתרונות של כל כלי ואת הרגע הנכון ביותר להשתמש בו. בדרך שלנו אנו ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בכל מרכיב דיגיטלי וחשוב מכך – משלבים את כל המרכיבים לכדי נוסחה אסטרטגית שמתאימה בדיוק ללקוח. כך אנו ממצבים את החברה שלכם בקדמת הבמה ושומרים עליה שם לאורך זמן בסביבה הדיגיטלית שמשתנה ללא הרף.

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

Group 1000004270
Green

שאלות נפוצות

תמיד אפשר לשאול עוד

האם שיווק בלינקדאין מתאים לכולם?
לינקדאין היא פלטפורמה המתאימה לרוב סוגי החברות, היא מאפשרת לבנות קשרים עסקיים, לשתף את קהל היעד בתוכן כדי להישאר בתודעה. עם זאת כדאי לבדוק שקהל של המותג שלכם משמש בלחנקדאים כפלטפורמת לצריכת תוכן.
ההמלצה שלנו היא לשלב בין כל סוגי המדיות : וידיאו, תמונות, מאמרים ופוסטים פשוטים שמניעים לפעולה. לינקדאין נחשת לפלטפורמה מקצועית ולכן שיתוף תכנים מקצועיים שיחזקו אתכם כאוטוריטה בתחומכם מומלצים.
כן! האשטגים מהווים סג של תגיות עבור האלגוריתם של לינקדאין ויכולים לעזור לתוכן שלכם להיחשף לקהל שמעוניין לקרוא את התוכן שלכם. תנסו למצוא את ההאשטגים הכי רלוונטיים למותג שלכם ועשו בהם שימוש חכם. כמות ההאשטגים המומלצת לפוסט היא בין 3-4 האשטגים.
לינקדאין נחשבת לפלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים, להבדיל מאינסטגרם ופייסבוק שמגדירים את עצמם כרשת חברתית ליצירת קשרים אישיים. לכן אנחנו ממליצים לבחור בלינקדאין במידה ויש לכם ערך מקצועי לתת לקהל היעד שלכם. לעסקים מסוג B2B לינקדאין יכולה להיות המפתח להצלחה במערך הדיגיטל.
asdfllasdf

.

זה מה שהם אומרים

Group 1000004170
חבורה של צעירים תל אביבים מגניבים שמבינים ברשתות ובעולם הוירטואלי כמו שאני מבינה בעולם הרגיל. באים עם הברקות מוחץ לקופסה ונותנים שירות של 5 כוכבים, בהומור, חדוות יצירה וצניעות שלא מאפיינת את הדור הזה. ממליצה בחום

ניל"י גולדפיין

סמנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG

Group 1000004170
asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234

בחירה מצויינת, בואו נתחיל:

Skip to content