בניית נוכחות למותג ברשת העסקית הגדולה בעולם, מתאים לכם?
למה לינקדאין?
בלינקדאין יש כיום כמעט 740 מיליון חברים עם למעלה מ- 55 מיליון חברות רשומות. המשמעות של זה היא, שזו אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ופלטפורמת שיווק יעילה למי שמחפשת לקוחות B2B.
לינקדאין מאפשרת להוביל תנועה לאתר של החברה, לזהות לידים איכותיים, לשתף את המומחיות באמצעות תוכן ולהרחיב את הרשת העסקית.
לינקדאין אמנם נתפסת כפלטפורמת B2B אבל לא רק, עם האסטרטגיה הנכונה והתוכן הנכון אפשר למנף גם מוצרים ושירותים שניתנים ללקוחות קצה (B2C).
לידים ומכירות
נקודה רגישה:) העלות לליד בלינקדאין נחשבת ליקרה ביותר מכל הפלטפורמות ולכן נדרש חשיבה אסטרטגית ותכנון יעיל של הפעילות כדי להשתמש בפלטפורמה כמקור למכירות ולידים.
הפעילות האורגנית בלינקדאין מהווה ערוץ קבוע ליצירת פניות כל עוד שומרים על שני כללים: עקביות ורלוונטיות.
פוסטים שמניעים לפעולה, עם קהל עוקבים רלוונטי יכולים לייצר ROI חיובי כל עוד מתמידים בפרסום תכנים ובהגדלת מעגל העוקבים.
מודעות למותג
מודעות למותג Brand Awareness היא – המידה בה הלקוחות שלכם או קהל היעד, מסוגלים לראות ולהבחין במותג. ככל שהמודעות למותג יותר חזקה, כך הסיכויים שהלקוחות יבחרו בכם – יותר גבוהים.
האימפקט הגדול של מודעות למותג נמדד לאורך זמן ומאפשר לבנות תשתית חזקה של נוכחות דיגיטלית.
לינקדאין מאפשרת לכם לפתוח עמוד עסקי ולהעלות לשם תכנים ללא עלות. עמוד לינקדאין מצליח הוא עמוד שמעלה תכנים שנותנים ערך מדויק לקהל היעד הרלוונטי. הלוואי וזה היה פשוט כמו שזה נשמע, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, ביחד נגדיר את קהל היעד, נבחן את הצעת הערך ונבנה גאנט תוכן שיגרום לקהל היעד שלכם לרצות לעקוב אחר העמוד העסקי של המותג שלכם בלינקדאין.
מעורבות ועוקבים
מעורבות היא השלב המתקדם של מודעות למותג והיא חשובה לא פחות מחשיפות.
מעורבות מביאה את הקהל לא רק להכיר אותנו, אלא ממש להתאהב בנו וכך להבשיל לקנייה/המרה בצורה הרבה יותר מהירה ואיכותית. מותג שמעורר מעורבות בקרב קהל היעד שלו בונה בסיס יציב למערכת יחסים שמבוססת על ערך, בסיס יציב זה בהמשך יבשיל לנכס דיגיטלי שמייצר המרות ומכירות.
כדי לעורר מעורבות, התוכן צריך להיות מדוייק וספציפי, רלוונטי למה שקורה בשוק והכי חשוב – מניע לפעולה.
איך עושים את זה? חוקרים, מנתחים נתונים, מתכננים מבצעים ומודדים! אל דאגה, אנחנו כאן איתכם.
שיווק בלינקדאין
4 יתרונות בולטים
שיווק בלינקדאין
4 יתרונות בולטים
חשיפה לקהל היעד הרלוונטי
גם ללא עלות מדיה ניתן להגיע לקהלי המטרה של המותג, באמצעות העלאת תכנים מדוייקים ובצורה עקבית תוכלו לאט לאט להגיע אל קהלי המטרה שלכם ולגרום להם להכיר אתכם ואת מה שהחברה שלכם מקדמת.
מיתוג מעסיק
50% ממשתמשי לינקדאין כבר מפרסמים הודעות, תמונות או וידאו ברשתות החברתיות על המעסיק שלהם. בתור מנהלי חברות, חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו מחוברים לערכי החברה וירגישו גאים להיות חלק. הלינקדאין הוא מקום נפלא להעביר מסרים לעובדים, לפרגן להם שצריך ולתת להם את האפשרות להיות חלק מהפעילות בפלטפורמה
מיצוב המותג כאוטוריטה בתחומו
לינקדאין מביאה 46% מהתנועה לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר.לינקדאין הוא מקום שאליו נכנסים כדי להעמיק ידע מקצועי, לקרוא על הטרנדים החדשים ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום המקצועי. בתור מנהלי עמוד של חברה אתם יכולים לפרסם מאמרים, לכתוב בקבוצות, להגיב על פוסטים ולכתוב הודעות אישיות. כל אלה, יתרמו לכם להיתפס בעיני קהל היעד כאוטוריטות של מידע.
גיוס עובדים
87% ממחפשי העבודה משתמשים בקביעות בלינקדאין.. בתור מעסיק, אתם יכולים לפרסם את המשרות שלכם גם ללא עלות, או לפנות פניות ישירות לפרסונות שמתאימות לדרישות התפקיד. העלאת פוסט דרושים גם מאפשר לכם למצוא את האנשים הנכונים וגם ממצג אתכם כחברה חיה עם נוכחות בפלטפורמה
מיתוג מעסיק
50% ממשתמשי לינקדאין כבר מפרסמים הודעות, תמונות או וידאו ברשתות החברתיות על המעסיק שלהם. בתור מנהלי חברות, חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו מחוברים לערכי החברה וירגישו גאים להיות חלק. הלינקדאין הוא מקום נפלא להעביר מסרים לעובדים, לפרגן להם שצריך ולתת להם את האפשרות להיות חלק מהפעילות בפלטפורמה
חשיפה לקהל היעד הרלוונטי
גם ללא עלות מדיה ניתן להגיע לקהלי המטרה של המותג, באמצעות העלאת תכנים מדוייקים ובצורה עקבית תוכלו לאט לאט להגיע אל קהלי המטרה שלכם ולגרום להם להכיר אתכם ואת מה שהחברה שלכם מקדמת.
גיוס עובדים
87% ממחפשי העבודה משתמשים בקביעות בלינקדאין.. בתור מעסיק, אתם יכולים לפרסם את המשרות שלכם גם ללא עלות, או לפנות פניות ישירות לפרסונות שמתאימות לדרישות התפקיד. העלאת פוסט דרושים גם מאפשר לכם למצוא את האנשים הנכונים וגם ממצג אתכם כחברה חיה עם נוכחות בפלטפורמה
מיצוב המותג כאוטוריטה בתחומו
לינקדאין מביאה 46% מהתנועה לאתרי B2B ונחשבת למקור התוכן האמין ביותר.לינקדאין הוא מקום שאליו נכנסים כדי להעמיק ידע מקצועי, לקרוא על הטרנדים החדשים ולהתעדכן בכל מה שחדש בתחום המקצועי. בתור מנהלי עמוד של חברה אתם יכולים לפרסם מאמרים, לכתוב בקבוצות, להגיב על פוסטים ולכתוב הודעות אישיות. כל אלה, יתרמו לכם להיתפס בעיני קהל היעד כאוטוריטות של מידע.
איך ל
להגדיל את יעילות השיווק, מכירות ותמיכת לקוחות
גיוס עובדים
שתפו בעמוד העסקי שלכם את המשרות הפתוחות, בקשו מהעובדים לשתף ובמידת הצורך גם קדמו את הפוסט. זה יעזור לכם להגיע לעובדים חדשים וימצב את החברה שלכם כחברה פעילה בצמיחה.
הציגו את היתרונות הקיימים בלעבוד אצלכם
פרסמו את המשרה על הפיד ולא רק כפוסט חיפוש דרושים
בקשו מהעובדים לשתף את המשרות כדי להגדיל חשיפות
B2C
מאפשר להגיע לקהלים ספציפיים, לפגוש את הקהל לאורך שלבי המשפך ולהציע את הצעת הערך בשלב הנכון, על אף שלינקדאין נתפסת כפלטפורמה לעסקים מסוג B2B מומלץ לא לשכוח שכולנו בני אדם ולכן גם אם בלינקדאין אנחנו מוגדרים לפי התפקיד שלנו אנחנו גם רוכשים הבייתה מוצרים וקונים שירותים למטרות אישיות
תכנים רלוונטיים וספציפים שנותנים ערך
שמירה על עקביות
הנעה לפעולה
B2B
המקום להיות בו זה לינקדאין! הרבה חברות וארגונים מחפשים את הספקים שלהם בלינקדאין. לכן אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מכוונים לקהל הנכון ושהצעת הערך שלנו מדוייקת עבורו.
תכנים מקצועיים
קהלי יעד ממוקדים
חפשו קבוצות רלוונטיות לשירות/ מוצר שאתם מקדמים
בואו נתחיל
4 שלבים שיגדילו לכם את ה-ROI
1
מחקר שוק ומתחרים - בשלב הזה נכיר לעומק את קהל היעד, את הצרכים שלו, את נקודות החוזקה של המותג ונלמד את פעילות המתחרים במטרה לבנות אסטרטגיית סושיאל שתהווה בסיס לפעילות.
2
בניית האסטרטגיה - בשלב זה נהפוך את מסקנות המחקר לתוכנית אסטרטגית הכוללת: שפה מילולית שפה גרפית, מדדים להצלחה ומה הדרך לכבוש את היעדים של המותג בסושיאל.
3
הקמת הפעילות - בניית קהלי יעד, הקמת הפעילות בפלטפורמה, ניהול התקציב והתוכן בצורה שתואמת את האסטרטגיה ויצאנו לדרך!
4
מעקב, מדידה ואופטימיזציה - אחד השלבים הכי חשובים בתהליך, מודדים ברמה יומית את הקמפיינים ואת התגובה של קהלי היעד במטרה לייצר פעילות רווחית שתניב ROI חיובי.
ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. אנו מאמינים שהעולם של היום דורש דרך עבודה מורכבת יותר, כזו שיודעת לזהות את היתרונות של כל כלי ואת הרגע הנכון ביותר להשתמש בו. בדרך שלנו אנו ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בכל מרכיב דיגיטלי וחשוב מכך – משלבים את כל המרכיבים לכדי נוסחה אסטרטגית שמתאימה בדיוק ללקוח. כך אנו ממצבים את החברה שלכם בקדמת הבמה ושומרים עליה שם לאורך זמן בסביבה הדיגיטלית שמשתנה ללא הרף.
לינקדאין היא פלטפורמה המתאימה לרוב סוגי החברות, היא מאפשרת לבנות קשרים עסקיים, לשתף את קהל היעד בתוכן כדי להישאר בתודעה. עם זאת כדאי לבדוק שקהל של המותג שלכם משמש בלחנקדאים כפלטפורמת לצריכת תוכן.
איזה סוג תוכן מומלץ להעלות בעמוד חברה בלינקדאין?
ההמלצה שלנו היא לשלב בין כל סוגי המדיות : וידיאו, תמונות, מאמרים ופוסטים פשוטים שמניעים לפעולה. לינקדאין נחשת לפלטפורמה מקצועית ולכן שיתוף תכנים מקצועיים שיחזקו אתכם כאוטוריטה בתחומכם מומלצים.
האם כדאי להשתמש בהאשטגים?
כן! האשטגים מהווים סג של תגיות עבור האלגוריתם של לינקדאין ויכולים לעזור לתוכן שלכם להיחשף לקהל שמעוניין לקרוא את התוכן שלכם. תנסו למצוא את ההאשטגים הכי רלוונטיים למותג שלכם ועשו בהם שימוש חכם. כמות ההאשטגים המומלצת לפוסט היא בין 3-4 האשטגים.
במה לינקדאין טובה יותר מפלטפורמות אחרות (כמו פייסבוק ואינסטגרם)
לינקדאין נחשבת לפלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים, להבדיל מאינסטגרם ופייסבוק שמגדירים את עצמם כרשת חברתית ליצירת קשרים אישיים. לכן אנחנו ממליצים לבחור בלינקדאין במידה ויש לכם ערך מקצועי לתת לקהל היעד שלכם. לעסקים מסוג B2B לינקדאין יכולה להיות המפתח להצלחה במערך הדיגיטל.
.
זה מה שהם אומרים
חבורה של צעירים תל אביבים מגניבים שמבינים ברשתות ובעולם הוירטואלי כמו שאני מבינה בעולם הרגיל. באים עם הברקות מוחץ לקופסה ונותנים שירות של 5 כוכבים, בהומור, חדוות יצירה וצניעות שלא מאפיינת את הדור הזה. ממליצה בחום