gemplanLogo
CJM

מסע לקוח

לקוח מרוצה הוא לא רק לקוח, אלא שותף שיוכל להפוך ללקוח חוזר ושגריר מותג. לכן, בכל אינטראקציה עם הלקוח נרצה להיות מדוייקים ולתת תחושה שאנחנו שם לאורך כל הדרך.

למה לבנות מסע לקוח?

למה לבנות מסע לקוח?

מסע לקוח הוא הרבה יותר מאוטומציות, הוא הבסיס למערכת היחסים בין המותג לקהל היעד שלו. בלב המסע לקוח עומדות החוויות והתחושות של הקהל של המותג, איך שהם ירגישו לאורך האינטרקציות השונות ישפיע על הבחירה שלהם בכם, גם אם כבר בחרו בכם בעבר. לקוח מרוצה הוא לא רק לקוח, אלא שותף שיוכל להפוך ללקוח חוזר ושגריר מותג. לכן, בכל אינטראקציה עם הלקוח נרצה להיות מדוייקים ולתת תחושה שאנחנו שם לאורך כל הדרך.
מסע לקוח

מכירות

על ידי בניית מסע לקוח, מותג יכול לחזק ולהעצים את הערך שהוא מספק לקהל שלו . ככל שהערך גדול יותר ככה הבחירה במותג תגדל ובסוף גם השורה התחתונה – המכירות. בניית מסע לקוח היא כלי יעיל ליצירת יתרון תחרותי, לבנות יציבות ארוכת טווח של המכירות של המותג ולייצר קשרים חדשים עם צרכנים פוטנציאליים.
מסע לקוח

אמון ואוטוריטה

אמון בעולם השיווק הוא הבטחות שמתממשות לאורך זמן. בניית מסע לקוח איכותי משפרת את האמון במותג על ידי יצירת חוויה חיובית ומותאמת אישית. התמקדות בצרכי הלקוח ומענה עליהם מקנה לקהל תחושה של פרסונאליות וקשר אישי. הלקוחות הופכים כשותפים פעילים בתהליך, מרגישים יחס אישי ושהם מקבלים מענה איכותי לצרכים שלהם. תחושה זו, תמצב אתכם כאוטוריטות בתחומכם ויגדיל את הTrust של הלקוחות בכם.
מסע לקוח

הורדת עלויות השיווק והתייעלות

בניית מסע לקוח מבוססת על הבנה עמוקה של תהליכי העסק ומשמשת ככלי לשדרג ולייעל את התהליכים הפנימיים. כך, ניתן לשפר יכולת תפעולית ולהפחית את האתגרים הפנימיים של הארגון. התייעלות ארגונית מאפשרת להוריד את העלויות ומכך לצמוח ברווחיות, מסע לקוח טוב בנוי על אוטומציות והופך משימות מידניות לאוטומטיות ומבוססות נתונים.
מסע לקוח
תכנון מסע לקוח
תכנון מסע לקוח
Vector spark

למה להשקיע במסע לקוח?

4 יתרונות בולטים - מסע לקוח

תכנון מסע לקוח
Vector spark

למה להשקיע במסע לקוח?

4 יתרונות בולטים - מסע לקוח

מגדיל את הROI

מסע לקוח יכול להתבסס על כלים וערוצים אורגניים שלא דורשים קניית מדיה. טיפוח והשקעה בנכסים אורגניים מאפשרים למותגים להנות מהחזר השקעה חיובי לאורך זמן. מסעות לקוח עוזרים למקסם את המכירות מלקוחות קיימים באמצעות תקשורת רציפה ותחושת אמון.

יתרון תחרותי

חווית לקוח טובה תגרום ללקוחות שלכם להרגיש שהם חשובים ומובנים, הרגשה זאת מקנה לכם יתרון תחרותי אל מול מתחרים. מסע לקוח איכותי מסתכל על כל נקודות המגע עם הלקוח, משכלל את הצרכים שלהם לאורך הדרך ומציע את הפתרון המתאים בנקודת הזמן המתאימה.

זיהוי הזדמנויות

דרך המסע לקוח ניתן לזהות הזדמנויות חדשות לפיתוח והרחבת הפעילות העסקית. קהל שמכיר אתכם ונמצא בקשר רציף איתכם מהווה את האפיון של הפרסונות שתרצו להגיע אליהם, באמצעות מסע הלקוח תוכלו לבחון מוצרים חדשים או פתרונות חדשים ולקבל פידבק מקהל היעד המדויק שלכם.

דאטא ונתונים

בעולם שלנו, דאטא שווה הרבה כסף. ככל שנייצר יותר נקודות מגע מבוקרות עם קהל היעד שלנו נוכל ללמוד על ההתנהגות שלהם, על הדרך שבה מקבלים החלטות ובמהשך לייצר פתרונות מותאמים לנקודת הזמן. מסעות לקוח הם כלי נהדר ללמוד על הקהל של המותג
יתרון תחרותי
חווית לקוח טובה תגרום ללקוחות שלכם להרגיש שהם חשובים ומובנים, הרגשה זאת מקנה לכם יתרון תחרותי אל מול מתחרים. מסע לקוח איכותי מסתכל על כל נקודות המגע עם הלקוח, משכלל את הצרכים שלהם לאורך הדרך ומציע את הפתרון המתאים בנקודת הזמן המתאימה.
מסע לקוח יכול להתבסס על כלים וערוצים אורגניים שלא דורשים קניית מדיה. טיפוח והשקעה בנכסים אורגניים מאפשרים למותגים להנות מהחזר השקעה חיובי לאורך זמן. מסעות לקוח עוזרים למקסם את המכירות מלקוחות קיימים באמצעות תקשורת רציפה ותחושת אמון.
בעולם שלנו, דאטא שווה הרבה כסף. ככל שנייצר יותר נקודות מגע מבוקרות עם קהל היעד שלנו נוכל ללמוד על ההתנהגות שלהם, על הדרך שבה מקבלים החלטות ובמהשך לייצר פתרונות מותאמים לנקודת הזמן. מסעות לקוח הם כלי נהדר ללמוד על הקהל של המותג
דרך המסע לקוח ניתן לזהות הזדמנויות חדשות לפיתוח והרחבת הפעילות העסקית. קהל שמכיר אתכם ונמצא בקשר רציף איתכם מהווה את האפיון של הפרסונות שתרצו להגיע אליהם, באמצעות מסע הלקוח תוכלו לבחון מוצרים חדשים או פתרונות חדשים ולקבל פידבק מקהל היעד המדויק שלכם.
asdfVector spark
Ellipse 188
Ellipse 214

כולם צריכים מסע לקוח כי

אמון הוא מה שהופך ליד ללקוח!

Green

בואו נתחיל

4 שלבים שיגדילו לכם את ה-ROI

Green

בין לקוחותינו

חברות וארגונים ישראלים וגלובלים

מזמינים אתכם להצטרף לנבחרת הפרטנרים שלנו
asjhdbjfasd,f

בואו נכיר

GemPlan - יוצרים הצלחות דיגיטליות

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. אנו מאמינים שהעולם של היום דורש דרך עבודה מורכבת יותר, כזו שיודעת לזהות את היתרונות של כל כלי ואת הרגע הנכון ביותר להשתמש בו. בדרך שלנו אנו ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בכל מרכיב דיגיטלי וחשוב מכך – משלבים את כל המרכיבים לכדי נוסחה אסטרטגית שמתאימה בדיוק ללקוח. כך אנו ממצבים את החברה שלכם בקדמת הבמה ושומרים עליה שם לאורך זמן בסביבה הדיגיטלית שמשתנה ללא הרף.

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

Group 1000004270
Green

שאלות נפוצות

תמיד אפשר לשאול עוד

מה צריך כדי לבנות מסע לקוח?
בכדי לבנות מסע לקוח שיספק עבורכם תוצאות טובות ולא יגרום לנזק אתם מוכרחים להבין שכל לקוח הוא שונה וייחודי. תחשבו על המסע מהצד של הלקוח ולא מהצד של המותג. בשלב יצירת מסע הלקוח עליכם להשען לאחור ולהסתכל על התמונה המלאה כאשר השאלה שעומדת לנגד עינכם היא “מה המטרה שלי?” – מסע לקוח שלא עונה על השאלה הזאת למעשה אין לו סוף – אין הצלחה. בדרך ליעד הסופי ישנן תחנות ביניים, לכן המסע צריך לכלול כמה יעדים וכך גם המטרות והמסרים שלכם יחולקו לדרגות דחיפות ועדיפויות שונות. חשוב מאוד לא להתפזר עם המסרים ולשמור על עקביות ומסרים מרכזיים אחידים.
כאשר הדרך היא מה שחשוב ולא היעד הסופי. המטרות שלכם עומדות לנגד עינכים, אך מה שאתם צריכים להראות ללקוח זה החוויה שהוא מקבל. מסע לקוח מוצלח ככל שיהיה לא יעבוד אם לא תעמדו מאחורי המסרים והחוויות שאתם מספקים לו – החל משלב חווית המשתמש ועד איכות ומהירות המענה של שירות הלקוחות. יש עוד היבטים רבים שיוצרים מסע לקוח מוצלח כמו שימור לקוחות, שפה אחידה, מסר תואם לשלב רכישה ועוד.
הכל אפשרי, אבל כדי שהמסע יהיה רספונסיבי ויהווה בסיס חזק לטווח הארוך כולל הסתכלות רוחבית ומקיפה תזדקקו לעזרה חיצונית. בשלב התכנון והבנייה צריך להתייחס לפרטים הקטנים ביותר, לבצע אופטמיזציות שיווקיות וחלוקה למערכים שונים בעזרת כלים מגוונים, ההתעסקות שלכם במסע הלקוח עלול לגבות מכם זמן ומאמץ רב ולהוביל בסופו של דבר לנזק במקום תועלת. ישנם חלקים רבים בפאזל שצריכים להלקח בחשבון, ויתור או פיספוס של פרט יגרמו לכך שהפאזל לא יהיה שלם – הלקוחות ינטשו את המסע שלכם ויעברו לחברה אחרת.
יש לא מעט כלים בהם אפשר להשתמש כאשר יוצרים מסע לקוח – מגוון התוכנות של גוגל ופייסבוק, ממשקים ליצירת גרפים ומשפכים שיווקיים ועוד רבים אחרים. ככל שהמסע חולש על יותר תחומים וערוצים כך הוא יותר מקיף ואיכותי, בהתאם לזאת הסיכויים שלו להניב הצלחה גבוהים יותר.
זיהוי והגדרה של נקודות מגע חשובות, שימוש בכלים דיגיטליים יעילים, ושיפור תהליכים דיגיטליים יכולים להפוך את חווית הלקוח לחיובית ומותאמת אישית.
asdfllasdf

.

זה מה שהם אומרים

Group 1000004170
חבורה של צעירים תל אביבים מגניבים שמבינים ברשתות ובעולם הוירטואלי כמו שאני מבינה בעולם הרגיל. באים עם הברקות מוחץ לקופסה ונותנים שירות של 5 כוכבים, בהומור, חדוות יצירה וצניעות שלא מאפיינת את הדור הזה. ממליצה בחום

ניל"י גולדפיין

סמנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG

Group 1000004170
asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content