Home » בניית אסטרטגית דיגיטל
היום, יותר מאי פעם, הנוכחות הדיגיטלית חשובה כדי להגדיל את המכירות ולחזק את תדמית המותג. אסטרטגיית דיגיטל היא תוכנית מקיפה שמגדירה את היעדים העסקיים של החברה ואת הדרך להשגתם על ידי שימוש בכלים דיגיטליים. היא עוזרת להיות ממוקדים ולהשיג את התוצאות בעולם של ריבוי כלים ויכולות.
אסטרטגיה דיגיטלית היא תוכנית מקיפה המגדירה את היעדים, קהל היעד, המסרים, התקציב והפעולות של המותג בעולם הדיגיטלי. היא משמשת כלי עבודה מרכזי המאפשר למותג להפיק את המרב מהזירה הדיגיטלית ולהשיג יתרון תחרותי משמעותי בשוק.
אסטרטגיה דיגיטלית תאפשר לכם להגיע לקהל יעד חדשים כדי להגדיל את החלק העליון של המשפך השיווקי. הגעה לקהלים חדשים משמעותית מאוד אם רוצים להגדיל את המכירות, כדי לייצר מכירות צריך להגדיל את החלק העליון של המשפך ולהגיע לקהלים רלוונטיים שעוד לא נחשפו כדי לייצר איתם מערכת יחסים חדשה שבסוף תהפוך להיות מכירה.
נוכחות דיגיטלית היא משהו שנבנה לאורך זמן. ככל שהמותג מופיע ביותר פלטפורמות לאורך זמן ככה נצברת הנוכחות שלו בדיגיטל. כחלק מתהליך בניית האסטרטגיה, נמפה את הפלטפורמות הרלוונטיות למותג, נגדיר את המדדים לכל פלטפורמה בנפרד ונראה איך כל הפלטפורמות ביחד יוצרות נוכחות חזקה וזכירה.
אסטרטגיית שיווק דיגיטלית היא בעצם מפה. המפה הזאת מראה תמיד לאן הולכים ואיפה אנחנו ביחס ליעד הסופי. כאשר בונים אסטרטגייה ברורה אפשר לקבל לאורך השנה החלטות שמבוססות נתונים ומקדמות את המטרות העסקיות. כאשר כל צוות השיווק וצוות הדיגיטל מיושרים לאותה אסטרטגיה אז כל הפעולות שיתבצעו יהיו בהלימה למטרה הגדולה ויחזקו את הדרך להגשמת היעדים העסקיים
בואו נכיר
אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו
מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה
שותפים להצלחה שלכם
אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו
מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה
שותפים להצלחה שלכם
ניל"י גולדפיין
סמנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG
דברו איתנו
בחירה מצויינת, בואו נתחיל: