gemplanLogo

האם קישורים נכנסים עדיין יתרמו ל- SEO גם ב- 2023?

1 min read

האם קישורים נכנסים עדיין יתרמו ל- SEO גם ב- 2023?

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

אם יש משהו שאנחנו יכולים להיות בטוחים בו ב-SEO הוא שהאלגוריתם משתנה כל הזמן.
אבל אל תדאגו, אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולעדכן אתכם בשינויים המתרחשים מאחורי הקלעים!

אם כבר יצא לכם להתעסק או לבנות אסטרטגיה למערך SEO בוודאי שמעתם על קישורים נכנסים וכבר התחלתם לפעול כדי להשיג כמה שיותר קישורים לאתר החברה באתרים הנחשבים אמינים בעיניי גוגל.
אך האם קישורים נכנסים עדיין מהווים יתרון עבור האתר שלכם? האם הן עדיין נותנים לכם יתרון על פני המתחרים כמו בעבר?
זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לבדוק (ולענות עליו) במאמר הבא!

אז נתחיל ונענה על השאלה שהביאה אתכם אל המאמר שלנו- כן!

קישורים נכנסים עדיין צריכים להוות חלק מאסטרטגיית החברה לקבלת דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ואנחנו ניתן לכם מידע וטיפים כיצד לעשות את זה בצורה הנכונה ביותר.

פרופיל קישורים

מה היתרונות של קישורים נכנסים עבור האתר שלנו?

  1. הנעת תנועה אורגנית לאתר החברה
    המטרה של קישורים נכנסים היא להניע תנועה אורגנית לאתר שלכם. איך זה אמור לעזור ל- SEO? מנועי החיפוש מעלים את דירוג האתר במידה והקישורים הנכנסים מגיעים ממקור אמין.
    טיפ: דייקו את המטרה שלכם. אם המטרה הייתה שיהיו כמה שיותר קישורים שיובילו לתוכן האתר שלכם, שנו אותה להשגת כמה שיותר קישורים מאתרים אמינים שיובילו לאתר שלכם. 
  2. קישורים אוהבים קישורים
    קישורים משלימים אחד את השני בין אתרים. אם יש לכם תוכן איכותי באתר ותוסיפו אליו קישורים לאתרים אמינים שיתמכו בטענות שלכם, אתרים אחרים יוסיפו קישורים לאתר שלכם מבלי שאפילו תדעו זאת.
    טיפ: כתבו תוכן איכותי והשתמשו בלינקים לאתרים אחרים. 
  3. כל הדרך לפסגה
    ככל שיותר אתרים אמינים וטובים יובילו לתוכן באתר שלכם, כך גם האתר שלכם ייתפס כאמין ואף כאוטוריטה בתחומכם ויתפוס את תשומת לב של מנועי החיפוש. וכן, כבר ניחשתם נכון.. כך גם הדירוג שלכם במנועי החיפוש יעלה ויעלה.
    טיפ: אל תתפשרו על איכות הלינקים. אם יש לכם לינקים מאתרים לא אמינים, בקשו שיסירו אותם. איכות עדיפה על כמות.  
  4. ייצוג מותגים

במידה והאתר שלכם מייצג מותג או חנות אי- קומרס סביר להניח שיותר אתרים ירצו לצרף קישור לאתר שלכם. וכמובן, ככל המותגים גדולים ומוכרים יותר כך מובטחת יותר תנועה לאתר והסיכוי להמיר את המשתמשים ללקוחות גבוה יותר.
חשוב לזכור שסעיף זה תלוי מותג ובמוצרים איתם את עובדים.
טיפ: נסו לעבוד עם מותגים איכותיים, מוכרים או שיש סביבם באז. 
כמו שכבר הבנו קישורים נכנסים עדיין מספקים לאתר שלנו המון יתרונות ויהוו חלק חשוב במערך ה- SEO של החברה גם ב-2023.

איך בונים מערך קישורים נכנסים יעיל כדי להשיג את התוצאות אליהן אנחנו מכוונים?

  1. התוכן הוא המלך
    נכון. אתם שומעים את זה שוב ושוב ושוב ובכל מקום ולא בכדי. תוכן איכותי וערך לגולשים הוא חיוני על מנת שאתרים אמינים ירצו לקשר את האתר שלהם לשלכם.
    התוכן צריך להיות טרנדי ומושך את העין כדי שיגרום לקוראים לעצור את הדפדוף או להפסיק לגלול בין מאות התכנים אליהם הם נחשפים.
    טיפ: הקדישו זמן עבור התעדכנות בנושאים החמים הרצים ברשת.  
  2. קישורים מעוגנים
    הכוונה בקישור מעוגן הוא פשוט להשתמש בהיפר- קישור. כלומר, כתיבת כמה מילים שבלחיצה עליהם יובילו אל קישור אותו אתם רוצים להוסיף למאמר. לדוגמה: 10 עובדות מעניינות שאתם חייבים לדעת על SEO
    עיגון הקישור בצורה זו ייגרום לכתבה להיראות מקצועית יותר (ולא מלאה בלינקים ארוכים ומתישים), יעזור למנועי החיפוש להבין לאיזה נושא הלינק הזה מקושר ובנוסף יתרום לקוראים למצוא את הנושא הרלוונטי עבורם.
    טיפ: בצורה זו תוכלו אף לבצע קישורים פנימיים לאתר שלכם!  
  3. לינקים פנימיים
    אם כבר הזכרנו לינקים פנימיים בסעיף הקודם, אז בהחלט מגיע להם סעיף נפרד.
    כאשר אתם מקשרים עמודים מתוך האתר שלכם לתכנים אחרים באתר שלכם אתם בעצם מראים לקורא שיש עוד המון תוכן להיחשף אליו אצלכם, אתם משאירים אותו זמן רב יותר באתר ומגדילים את הסיכוי להיחשב בפניו כאוטוריטה תחום ובסופו של דבר להפוך ללקוח.
    טיפ: קשרו רק עמודים הרלוונטים לנושא התוכן שלכם ולא רק למען יצירת קישורים פנימיים. 

טכניקות לינקים אוף פייג׳

לינקים נכנסים יכולים להגיע מאתרים אחרים ברחבי הרשת אך לא רק. כיום, הקהל שלנו יכול להגיע מהרבה מאוד יעדים שהם לאו דווקא בדרך הקלאסית של אתרים בגוגל. 

  1. מדיה חברתית
    המדיה החברתית היא כלי שאף אחד כבר לא מזלזל בו לקידום החברה או מוצריה והוא מכיל בתוכו את כל הכלים שתצטרכו על מנת לנהל עסק מצליח. זוהי הדרך היחידה שבה הקהל שלכם יכול ליצור איתכם אינטראקציה ולנהל עם החברה קשר ״יום-יומי״ על ידי צריכת התוכן שאתם מעלים. כאשר עסק אחר מדבר עליכם במדיה החברתית, הוא בעצם עוזר לכם להגיע לאנשים שאולי לא היו נחשפים לחברה שלכם בדרך אחרת.
    טיפ: היעזרו בכלי הזה לטובתכם וכדי ליצור יחסי אמון ביניכם לבין הקהל שלכם.
  2. משפיעני רשת
    משפיעני רשת הם בעצם המשווקים/ הפרומוטרים של החברה. בזכות כמות העוקבים יחס המעורבות, הם מגיעים לכמות אנשים גדולה במהירות ויכולים בקלות לעזור לכם להפיץ את החברה שלכם לאלפי אנשים בסרטון ויראלי אחד.
    טיפ: כיום יש מבחר עצום של משפיעני רשת, שימו לב מי הקהל שעוקב אחריהם ולא רק כמה עוקבים יש להם.
  3. חיבורים עסקיים ברשת
    יצירת אינטראקציות וחיבורים עם עסקים אחרים בתחומכם או רלוונטים לתחומכם, תעזור לכם לייצר מודעות גבוהה יותר לחברה (ועל אחת כמה וכמה כאשר אתם יוצרים חיבורים עם חברות חזקות בתחום). כלומר, שיתופי פעולה קטנים כגדולים יכולים להואיל לנראות החברה ולהפצתה.
    טיפ: בחרו טוב טוב את החברות שתרצו להיות מקושרים אליהן. לא תרצו להיות מקושרים לחברה מפוקפקת.

כפי שאמרנו בתחילת המאמר, קישורים נכנסים צריכים (ואף חייבים) להיות חלק מאסטרטגיית ה- SEO שלכם והשאיפה היא שהאסטרטגיה תהיה רחבה ומדוייקת בהתאם לצרכי החברה. במידה ואין לכם זמן לבנות אסטרטגיה שתניב לכם תוצאות (אבל באמת), מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content