gemplanLogo

5 טיפים מנצחים לפרסום ב-google ads

מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?
1 min read

5 טיפים מנצחים לפרסום ב-google ads

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

מנוע החיפוש של גוגל הפך שם נרדף לאנציקלופדיה דיגיטלית. מעל ל-6 מיליארד חיפושים ביום תורמים לכך שמנוע החיפוש הפך לכלי פרסומי מבוקש בקרב בעלי עסקים או חברות. לגוגל יש שליטה מלאה בעולם הפרסום הדיגיטלי כיום, מה שדורש מרבים מהמפרסמים במנוע החיפוש להתמצא בממשק הניהול – google ads. לעיתים, עבודה לא נכונה עם הממשק יכולה להוביל להפסד כספי שלא מחזיר את עלות הקמפיין הפרסומי.
כתבנו עבורכם מספר טיפים על מנת שתוכלו להפוך קמפיין פשוט לאפקטיבי ובעל ערך.

1. מילות מפתח- ההבדל בין כישלון להצלחה

התפקיד המרכזי של מילות המפתח הוא לגרום לכך שהמודעה תופיע כאשר מחפשים אותה. קיימים מספר כלים לגוגל אשר יכולים לתרום למאמץ אחר מילות מפתח רלוונטיות. keyword planner מאפשרת לכם לקבל מידע קונקרטי בנוגע לחיפושים הרלוונטים לכם, לשירות שלכם ולמודעה עצמה. בעזרת נתונים סטטיסטים דוגמת נפח חיפוש והמרות משוערות תוכלו לשפר את ביצועי מילות המפתח אותם תבחרו.

2. דף נחיתה- התאמת המודעה לדף

מזל טוב! המודעה עלתה לאוויר העולם הדיגיטלי והגולש נכנס לדף הנחיתה שבניתם. הגעת הגולש לדף אינה מעידה על הצלחה- דף נחיתה לא ממיר בעל תוכן שיווקי שלא מניע לפעולה יכול להוביל להפסדים רבים (להזכירכם, כל לחיצה על המודעה שווה לכסף). ריכזנו עבורכם סכמה מומלצת לדף נחיתה על מנת להגביר את האפקט עבור הלקוח העתידי:

  •  המלצות מלקוחות בעבר- כל גולש יחפש שבב של אמון עליו יכול להיאחז. יצירת מערכת יחסים בצורת המלצות נוספות מהעבר יכולה לחזק את הקשר המתחיל ביניכם לבין הלקוח.
  • רקע אישי- מומלץ לכתוב מספר משפטים על עצמכם, פועלכם ולהוסיף אלמנט ויזואלי (סרטון או תמונה שלכם, תעודות על הסמכות שעברתם וכו’)
  • רווח ללקוח- חשוב להדגיש את הערך המוסף הקיים אצלכם, מה ירוויח הלקוח במידה ויבחר לעבוד איתכם.
  • הנעה לפעולה- השלב החשוב ביותר. הנעה לפעולה איכותית יכולה להעלות את הסיכוי למכירה. הדגישו את הטפסים ליצירת קשר והוסיפו כיתוב טלפוני בדמות מספרים מודגשים ונראים לעין.
  • רספונסיביות- התאימו את דף הנחיתה למובייל. חלק ניכר מהתנועה לדף הנחיתה שלכם תגיע מהעולם הסלולרי, על מנת לא לבזבז תנועה זו חשוב להתאים אליה את האתר.רוצים טיפים איך לבנות דף נחיתה? היכנסו למדריך שלנו לבניית דף נחיתה מנצח!

3. טיימינג זה הכל בחיים

העיקרון פשוט, גולש שנחשף בעבר למותג או למוצר שלכם הוא גולש שתהליך המכירה איתו יהיה פשוט בהרבה. למזלנו, מערכת הפרסום של גוגל הבינה זאת מזמן ומאפשרת לנו לבנות קהלים לפי התנאים שנבחר לקמפיין רימרקטינג. לדוגמא, גולש שנכנס לאתר ספורט ככל הנראה מתעניין במודעות הקשורות לעולם הספורט (ממכירת כרטיסים ועד רכישת אביזרי ספורט). הבנת הקהל היא כלי חשוב, בעזרתו נוכל להתאים את המודעות בצורה חכמה ורווחית.
חשוב לציין, על מנת לבצע קמפיין רימרקטינג יש צורך בביקורים של 100 גולשים לפחות באתר של המפרסם.

5. אופטימיזציה היא שם המשחק

מערכת הפרסום בגוגל אינה טיפשה- היא לטובתכם ולטובת המטרה הפרסומית שלכם. המערכת מאפשרת לכם להעלות במקביל מספר מודעות. המודעה שזוכה לאהדה הגבוהה ביותר תוצג באופן תדיר לגולשים בעוד ששאר המודעות יוצגו לעיתים רחוקות יותר. שימו לב, שינוי התוכן ממודעה למודעה אינו מעיד על שינוי המסר. על המסר השיווקי להיות אחיד ממודעה למודעה. התוצאה ממספר מודעות שונות היא ההבנה מהי המודעה המושכת והאהודה ביותר בקרב הגולשים. בסופו של תהליך, תוכלו להרכיב קמפיין מנצח הבנוי משלל מודעות אהודות שאספתם מקמפיינים קודמים, חשבו לטווח ארוך זה ישתלם לכם.

לסיכום, google ads מאפשר לכם לנוע בעולם הפרסומי בצורה דינמית בהתאם לשאיפות שלכם מהקמפיין. לעיתים, בקמפיינים מקצועיים, מומלץ לשכור את שירותיו של משרד דיגיטל המתמחה בכלים המקצועיים של גוגל על כל סוגיו על מנת להעצים את הקמפיין ולהביא להצלחתו.

לסיכום

google ads מאפשר לכם לנוע בעולם הפרסומי בצורה דינמית בהתאם לשאיפות שלכם מהקמפיין. לעיתים, בקמפיינים מקצועיים, מומלץ לשכור את שירותיו של משרד דיגיטל המתמחה בכלים המקצועיים של גוגל על כל סוגיו על מנת להעצים את הקמפיין ולהביא להצלחתו.

יכול לעניין אותך גם: 

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content