gemplanLogo
LinkedinLogo

שיווק בלינקדאין

בנו קשרים והגדילו את השורה התחתונה

לינקדאין היא הפלטפורמה העסקית הגדולה בעולם, עם למעלה מ-830 מיליון משתמשים פעילים. זהו המקום ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, לקדם את המותג שלכם ולגדול.

asdf1234ascda
Group 1000004084
Multi linkedin phone
Vector spark

שיווק בלינקדאין

4 יתרונות בולטים

Multi linkedin phone
Multi linkedin phone
Vector spark

שיווק בלינקדאין

4 יתרונות בולטים

יצירת קשרים עסקיים

לינקדאין מאפשרת ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים ואנשי מקצוע ע”י פניה אישית ואוטנתית דרך אפיקים דיגיטליים.

קהל יעד הרלוונטי

באמצעות יכולות הטרגוט של לינקדאין ושיתוף תכנים איכותיים תוכלו להגיע אל קהלי המטרה שלכם לוודא שהם מכירים את הפעילות שלכם ולפתח מעורבות עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים.

גיוס עובדים

לינקדאין היא כלי מצוין למציאת מועמדים איכותיים למשרות פתוחות בחברה שלכם

ביסוס מומחיות ובניית אוטוריטה

לינקדאין היא פלטפורמה מקצועית, פרסום תוכן מקצועי עם ערך אמיתי לגולשים יאפשר לכם לבסס את מעמדכם כגוף או פרסונה מובילים בתחום שלכם

קהל יעד הרלוונטי

באמצעות יכולות הטרגוט של לינקדאין ושיתוף תכנים איכותיים תוכלו להגיע אל קהלי המטרה שלכם לוודא שהם מכירים את הפעילות שלכם ולפתח מעורבות עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים.
לינקדאין מאפשרת ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים ואנשי מקצוע ע”י פניה אישית ואוטנתית דרך אפיקים דיגיטליים.
לינקדאין היא פלטפורמה מקצועית, פרסום תוכן מקצועי עם ערך אמיתי לגולשים יאפשר לכם לבסס את מעמדכם כגוף או פרסונה מובילים בתחום שלכם
לינקדאין היא כלי מצוין למציאת מועמדים איכותיים למשרות פתוחות בחברה שלכם
Vector spark

איך לינקדאין עוזרת לכם לגדול?

יכולות מרכזיות

asdf12Frame

חזקו את המודעות למותג

השלב הראשון כדי להגדיל את השורה התחתונה מתחיל בלהגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי שמכיר ומודע לעשיה ולמותג שלכם. פרסומים איכותים בתדירות קבועה יאפשרו לשפר את המודעות למותג.
asdf12Frame

מצבו את המותג כמוביל

לינקדאין היא פלטפורמה נפלאה להראות את היכולות של המותג, הנסיון, סיפורי ההצלחה, החדשנות ועוד. פרסומים קבועים ומקצועיים יתרמו לחיזוק תפיסת האוטוריטה
asdf12Frame

הניעו תהליכי מכירה

עם עמוד איכותי ומהימן, זה הזמן להתחיל לפנות לאנשי הקשר הרלוונטים ולהניע תהליכי מכירה
why Linkedin
asdf12Frame

תנו בוסט למותג

הקמפיינים של לינקדאין מאפשרים לנו ליצר חשיפה רחבה יותר לפוסטים ולמודעות. ע”י תכנון נכון של הקמפיינים ויצירת פניה מתאימה לקהלי היעד (ויזואלית וטקסטואלית) הזכירות למותג עולה.
asdf12Frame

דייקו את הפניות

באמצעות מערכת הקמפיינים של לינקדאין ניתן לבצע טרגוט סופר מדוייק ולפרסם את המודעות לבעלי תפקידים רלוונטים בחברות הנכונות.
asdf12Frame

צרו יותר לידים ומכירות

מסר נכון לאדם הנכון בזמן הנכון. המערכת של לינקדאין מאפשרת לנו לעקוב ולמדוד את הביצועים ולבצע אופטימזציה כדי ליצר יותר לידים ומכירות ולמקסם את התקציב
why Linkedin
asdf12Frame

הרחיבו את הנטוורק

צרו פניה ישירה לבעלי עניין ומעגלים קרובים כדי לבנות נטוורק חזק ורלוונטי סביב המותג שלכם
asdf12Frame

צרו שיתופי פעולה

לינקדאין מלאה באנשים מעניינים עם מטרות דומות ומשלימות לשלכן, צרו פניות ישירות ויצרו שיתופי פעולה שתורמים לצמיחה שני המותגים
asdf12Frame

הגדילו את המכירות

שאתם יכולים לפנות ישירות לקהל היעד שלהם עם הודעה פשוטה ואישית שמפרטת את הצעת הערך של המותג שלכם, כל מה שנשאר לכם זה לשלוח את ההודעות ולשפר את יחסי ההמרה
why Linkedin
asdf12Frame

קבעו את הנרטיב

ככל שאתם מחזיקים בפוזציה גבוה יותר כך השיח עליכם ברשת עולה. לינקדאין מאפשרת לנו לקבוע יחד איתכם את הנרטיב שאנחנו רוצים להעביר
asdf12Frame

קבעו את הנרטיב

כולנו רוצים לפרוץ גבולות, בטח אתם כבכירים. ע”י הרחבת הנטוורק באופן מבוקר ניתן להכנס למעגלים שמעניינים אתכם ללא מאמץ ולבסס שם את מקומכם
asdf12Frame

קבעו את הנרטיב

אם הגעתם לאן שהגעתם אתם כנראה לידרים לא קטנים, בואו נגרום לזה לעבור גם ברשת. הלינקדאים מאפשר לנו לתקשר את המסרים היחודים שלכם ולשקף את האישיות יחודית שלכם שהביא אתכם עד כאן
why Linkedin
Ellipse 188
asdfVector spark
Ellipse 214
asdfVector spark
Ellipse 188
Ellipse 214
Green

איך זה עובד

4 שלבים לפעילות לינקדאין מנצחת

Green

איך זה עובד

4 שלבים לפעילות לינקדאין מנצחת

Green

בין לקוחותינו

חברות וארגונים ישראלים וגלובלים

מזמינים אתכם להצטרף לנבחרת הפרטנרים שלנו
asjhdbjfasd,f

בואו נכיר

GemPlan - יוצרים הצלחות דיגיטליות

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. אנו מאמינים שהעולם של היום דורש דרך עבודה מורכבת יותר, כזו שיודעת לזהות את היתרונות של כל כלי ואת הרגע הנכון ביותר להשתמש בו. בדרך שלנו אנו ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בכל מרכיב דיגיטלי וחשוב מכך – משלבים את כל המרכיבים לכדי נוסחה אסטרטגית שמתאימה בדיוק ללקוח. כך אנו ממצבים את החברה שלכם בקדמת הבמה ושומרים עליה שם לאורך זמן בסביבה הדיגיטלית שמשתנה ללא הרף.

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

אנחנו מסורים ומחויבים ללקוחות שלנו

מאמינים בעבודה מסודרת ובהירה

שותפים להצלחה שלכם

Group 1000004270

שאלות נפוצות - שיווק בלינקדאין

איך למדוד את ההצלחה של הפעילות בליקדאין?
קודם כל הגדירו את המטרות, לדוגמה: הגברת המעורבות עם המותג, בניית נטוורק, תמיכה במכירות, גיוס עובדים, מכירות וכו’. הגדירו KPI’s ולאחר מכן מדדו אותם בכלי הניתוח והסטטיסטיקה של לינקדאין בשילוב עם אנליטיקס כדי להבין לעומק את הביצועים
השקיעו בעיצוב ותוכן מקצועי. ודאו שהתיאור של החברה מעביר טוב את ערכיה ויתרונותיה, וכלולים בו מילות מפתח רלוונטיות לתחום. עדכנו תכנים באופן קבוע כדי להראות פעילות וחדשנות.
פרסמו תוכן בשעות בהן הקהל הרלוונטי לכם הכי פעיל. השתמשו במילות מפתח רלוונטיות, תגיות (לא יותר מיד), ושיתופי פעולה לתגובות ושיתופים של הפוסטים כדי להגביר חשיפה ומעורבות.
לינקדאין היא ערוץ שיווק (חזק). בניית אסטרטגית שיווק המשלבת מספר ערוצים ופלטפורמות (מומלץ) מאפשרת לעבור רוחבית בשלבי הפאנל ובכל ליצור יותר נקודות מפגש עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים בתהליך ובכך לשפר את השגת המטרות. כדי לעשות זאת בצורה טובה כדאי לפרוס את הפעילות בכל הערוצים ולבנות אסטרטגיה משולבת תוך הבנת המטרות, התהליך והכלים הרלוונטים בכל שלב ובכל פלטפורמה כדי להשיג את המטרות ולהתקדם עוד שלב במשפך השיווקי.
פעילות תקשורת קבועה ואישית, עדכונים על חידושים והצעות מיוחדות ישאירו אתכם בתודעה. זהו הזדמנויות לשיתופי פעולה חדשים וספקו ערך.
Green

שאלות נפוצות - שיווק בלינקדאין

איך למדוד את ההצלחה של הפעילות בליקדאין?
קודם כל הגדירו את המטרות, לדוגמה: הגברת המעורבות עם המותג, בניית נטוורק, תמיכה במכירות, גיוס עובדים, מכירות וכו’. הגדירו KPI’s ולאחר מכן מדדו אותם בכלי הניתוח והסטטיסטיקה של לינקדאין בשילוב עם אנליטיקס כדי להבין לעומק את הביצועים
השקיעו בעיצוב ותוכן מקצועי. ודאו שהתיאור של החברה מעביר טוב את ערכיה ויתרונותיה, וכלולים בו מילות מפתח רלוונטיות לתחום. עדכנו תכנים באופן קבוע כדי להראות פעילות וחדשנות.
פרסמו תוכן בשעות בהן הקהל הרלוונטי לכם הכי פעיל. השתמשו במילות מפתח רלוונטיות, תגיות (לא יותר מיד), ושיתופי פעולה לתגובות ושיתופים של הפוסטים כדי להגביר חשיפה ומעורבות.
לינקדאין היא ערוץ שיווק (חזק). בניית אסטרטגית שיווק המשלבת מספר ערוצים ופלטפורמות (מומלץ) מאפשרת לעבור רוחבית בשלבי הפאנל ובכל ליצור יותר נקודות מפגש עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים בתהליך ובכך לשפר את השגת המטרות. כדי לעשות זאת בצורה טובה כדאי לפרוס את הפעילות בכל הערוצים ולבנות אסטרטגיה משולבת תוך הבנת המטרות, התהליך והכלים הרלוונטים בכל שלב ובכל פלטפורמה כדי להשיג את המטרות ולהתקדם עוד שלב במשפך השיווקי.
פעילות תקשורת קבועה ואישית, עדכונים על חידושים והצעות מיוחדות ישאירו אתכם בתודעה. זהו הזדמנויות לשיתופי פעולה חדשים וספקו ערך.
מה השאלות שלך
לִשְׁאוֹל
asdfllasdf

.

זה מה שהם אומרים

Group 1000004170
חבורה של צעירים תל אביבים מגניבים שמבינים ברשתות ובעולם הוירטואלי כמו שאני מבינה בעולם הרגיל. באים עם הברקות מוחץ לקופסה ונותנים שירות של 5 כוכבים, בהומור, חדוות יצירה וצניעות שלא מאפיינת את הדור הזה. ממליצה בחום

ניל"י גולדפיין

סמנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG

Group 1000004170
asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content