gemplanLogo

חג שמח בחסות גוגל – איך לשפר את המכירות בחגים בעזרת AI?

1 min read

חג שמח בחסות גוגל – איך לשפר את המכירות בחגים בעזרת AI?

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

החגים ממש עוד רגע כאן, וכבר אין אפשרות להתעלם מפרסומים וההצעות המכירתיות המתעוררות לחיים לקראת ראש השנה. זה לא פלא, תקופת ראש השנה היא זמן בו אנשים מתמקדים בקניות – בין אם זה בכדי לרענן את הבית והסביבה שלם, לספק מתנות ליקריהם או אפילו לרכוש מזון וכיבוד לחגים.

עם ההצפה בשוק התחרות מתערערת ומתעצמת. בתור משווקים אנחנו יודעים שזאת תקופה שאם עושים אותה נכון היא יכולה להיות Game Changer במכירות השנתיות. הציבור פתאום מתמלא ברצון לגלות מה חדש, לגרום לעצמו להתחדש ולהיכנס לאווירת החג על בטן מלאה וארון בגדים חדש.

שנת 2023 היא ללא ספק שנת הבינה המלאכותית, אספנו עבורכם כמה אפשרויות לתת בוטס לשיווק הדיגיטלי שלכם בתקופת החגים.

לקראת עונת הקניות של החגים, גוגל הכריזה על מספר תכונות חדשות שיעזרו למפרסמים להתחבר ללקוחות ולהגדיל את המכירות.

גוגל נשענת על AI ולמידת מכונה כדי לתת לעסקים תובנות נוספות לגבי התנהגות קונים וביצועי מוצרים.

גוגל מצהירה בהכרזה:

“השנה הזו לא דומה לאף שנה אחרת. כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית משנים את יכולתם של עסקים לנוע מהר יותר, להבין טוב יותר את כוונת הלקוחות שלהם ולערב אותם בדרכים חדשות לאורך המשפך לרכישה.”

שימוש ביותר מערוץ שיווק אחד

לפי הנתונים של גוגל, 61% מהקונים בחגים משתמשים בחמישה ערוצים או יותר לאורך המשפך.
כדי לייצר פעילות דיגיטלית מניבה, נרצה לפגוש את קהל היעד שלנו לכל מקום שאליו הוא הולך.
כדי לתת מענה לצרכנים רבים-ערוצים אלה, גוגל מרחיבה פורמטים של מודעות ומוסיפה כלי אופטימיזציה חדשים.
לדוגמה, עסקים יכולים כעת להשתמש בהערות “איסוף מאוחר יותר” עבור מודעות מלאי מקומי אם אין להם עדכון.
יחידת המודעה האינטראקטיבית לרשת החיפוש מורחבת גם כדי לבצע פעולות הנחות כמו הנחיות לקונים בחנות.

גוגל מדגישה:
“עליך לספק חוויית ריבוי ערוצים עקבית במסחר אלקטרוני ובחנות.”
תובנות חדשות על קניות לקראת החגים המוקדמים
בעוד שרבים מתמקדים בשבוע הסייבר, הנתונים של גוגל מראים שקונים בחגים פעילים בתחילת העונה בקטגוריות שונות.

יצירת בידול מול המתחרים

עם יותר ערוצי קניות זמינים, הצרכנים מבלים יותר זמן במחקר רכישות.
גוגל משפרת את המבצעים, פרטי המשלוח והוויזואליות בכרטיסי מוצרים כדי לעזור לפריטים להתבלט.

איך הבינה המלאכותית יכולה לעזור לנו למכור בחגים?

1. כלי AI חדשים ב-Product Studio:

גוגל משיקה כלים חדשים שיעזרו למשווקים לשפר את תמונות המוצרים וליצור נכסים חזותיים תלת מימדיים.

Product Studio יהיה זמין ב-Merchant Center Next, הממשק המשודרג של גוגל לניהול קמפיינים של קניות.

זה יהיה זמין גם באפליקציית Google ו-YouTube ב-Shopify. סוחרי Shopify יכולים לגשת ל-Product Studio ישירות דרך חשבון Shopify שלהם.

מאמצים מוקדמים יכולים לבדוק את Product Studio לפני השחרור המלא שלו.

2. קמפיין PMAX

גוגל קוראת ליותר קמעונאים להשתמש בקמפיינים שלה, המופעלים על ידי AI, Performance Max בעונת החגים.

הפלטפורמה יכולה כעת לבצע אופטימיזציה ללקוחות חדשים בעלי ערך גבוה, ולעזור לעסקים להתמקד בהוצאות על משתמשים עם כוונת רכישה.

מאמצים מוקדמים שעברו מקמפיינים רגילים של קניות לPMAX ראו עלייה של 25% יחס ההמרה הממוצע.

3. שיפור במדיות שונות כדי להעלות את המעורבות עם המותג

גוגל מרחיבה את הגישה למפרסמים לתמונות תלת-ממדיות בתוצאות החיפוש, ומדווחת כי קונים מעורבים בתמונות תלת-ממדיות בכמעט 50% יותר מאשר תמונות סטטיות.

קמעונאים יכולים כעת להגיש נכסי מוצר תלת מימד דרך Google Merchant Center כדי להפעיל רישומים חינמיים .

בנוסף, גוגל ממנפת תמונות מוצר ליצירה אוטומטית של סרטונים ו-YouTube Shorts בהיקף גדול עבור מסעות פרסום.

עונת החגים חשובה מאוד בתוכנית השיווקית השנתית ואנחנו ממליצים לעצור רגע ותכנן את זה בצורה נכונה. הצגת המסרים והצעות הערך הנכונים בחלק הנכון של מפך השיווק שלכם יכול להגדיל את המכירות בעונת החגים בעד 50%, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ולבנות יחד את התוכנית השיווקית למותג שלכם

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content