gemplanLogo

איך מנהלים נכון עמוד פייסבוק עסקי? – 6 טיפים מנצחים

קידום אורגני SEO
1 min read

איך מנהלים נכון עמוד פייסבוק עסקי? – 6 טיפים מנצחים

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

רוב גולשי האינטרנט מבלים חלק ניכר מהיום שלהם ברשתות החברתיות, כשהפופולרית מביניהן היא כמובן פייסבוק. עסקים רבים, קטנים כגדולים, הבינו מזמן, את החשיבות של קידום דף עסקי בפייסבוק ככלי שיווקי לכל דבר וכדרך לייצר אינטראקציה עם לקוחותיהם.
בכתבה הבאה ניתן לכם 6 טיפים מנצחים לניהול וקידום מוצלח של עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

1. מיתוג דף פייסבוק עסקי

פרסום ברשתות חברתיות הוא חלק משמעותי מנתח הפרסום של חברה. לכן, חשוב שדף הפייסבוק של בית עסק יהיה ממותג בדיוק כמו שאר מוצרי השיווק והפרסום של העסק. מיתוג כולל את השפה הויזואלית והמילולית של העמוד, את הערכים והמטרות שמקדמת החברה או בעל העסק ולכן יש להשקיע במיתוג נכון, שיכלול את לוגו וסלוגן החברה, צבעוניות ספציפית וכדומה.

2. יצירת שפה וסגנון

השפה והסגנון של הפוסטים הם למעשה פועל יוצא של מיתוג נכון של החברה. המיתוג הוא שמכתיב את קהל היעד ואת הסגנון שבו נרצה לפנות אליו בפוסטים בעמוד העסקי שלנו. חשוב לשמור על סגנון אחיד כדי לייצר זהות ייחודית לעמוד, כזה שגולשים ירצו לעקוב אחריו גם אם הוא לא רלוונטי אליהם. כך למשל, אחרי עמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב, שלו סגנון ושפה ייחודיים, עוקבים גולשים רבים שאינם תושבי תל אביב.

3. הצגה נכונה של העסק

קידום דף עסקי בפייסבוק מבוסס בראש ובראשונה על הדרך שבה בית העסק מציג עצמו בדף העסקי. לפייסבוק פיצ’רים שונים בחינם שכדאי לעשות בהם שימוש כדי להציג טוב יותר את העסק: בחירת התמונות שיוצגו בעמוד, פרטי קשר, אודות, תמונת לוגו כפרופיל, חנות מקוונת, ביקורות גולשים ועוד. שימוש בפיצ’רים האלה בחוכמה בהחלט עשוי לשדרג את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

4. השקעה באסטרטגיית תוכן

בניגוד לקמפיינים בגוגל, שבהם אנו מנסים ליצור מודעות קצרות ואינפורמטיביות שיענו בדיוק לצורכי הגולשים המחפשים דבר מה, בפייסבוק הפוסטים שנעלה בעמוד העסקי צריכים להיות יותר חווייתיים וליצור יחסים ארוכי טווח עם עוקבי העמוד. לכן חשוב להשקיע בתוכן – להעלות סרטונים, ליצור שידורי לייב, לכתוב טקסטים מעולם התוכן של המותג ועוד.

5. תזמון פוסטים

ניהול מדיה חברתית הוא הרבה פעמים עניין של תזמון – מה מתפרסם ובאיזה תזמון. מכאן גם נוצר המונח – (RTM (Real Time Marketing. פוסטים עם הקשר אקטואלי יזכו, ברוב המקרים, ליותר חשיפות ואינטראקציות. גם תזמון פוסטים מראש יצריך להתחשב במועדים מיוחדים, זמני חשיפה טובים יותר לקהל היעד וכדומה. קידום דף עסקי בפייסבוק חייב לקחת בחשבון את עניין התזמון כחלק מהצלחת הפוסטים.

6. ניסוי וטעיה

פרסום ברשתות חברתיות, כמו כל כלי פרסומי בדיגיטל, מאפשר מדידה של תוצאות ושיפור ביצועים. ניתן לממן פוסטים מהעמוד העסקי או לנהל קמפיין בפייסבוק, בשני המקרים חשוב לבדוק את הנתונים ולהיות עם היד על הדופק כדי להשתפר בתוצאות קידום דף עסקי בפייסבוק. את התוצאות של המהלכים השיווקיים האלה תוכלו למצוא ב- insight, שם גם תוכלו לבדוק את הויראליות של הפוסטים האורגניים שלכם.

קידום דף עסקי בפייסבוק – סיכום

ניהול מדיה חברתית דורש מיומנות ומקצועיות. קידום דף עסקי בפייסבוק באופן אופטימלי הוא כזה שנעשה תוך סנכרון עם ערכי המותג, יצירת קשר עם קהל האוהדים של העמוד, הגעה לקהלים חדשים בצורה קריאטיבית ושימוש נכון בכל הכלים שפייסבוק מציע לנו. פרסום ברשתות חברתיות הוא אחד מתחומי ההתמחות שלנו כאן ב- GemPlan. מוזמנים לפנות אלינו וליהנות מניהול איכותי של הנכסים הדיגיטליים שלכם.

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

Accessibility Toolbar

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234