gemplanLogo

פרסום בלינקדאין ב- 2021

1 min read

פרסום בלינקדאין ב- 2021

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת החברתית המובילה בעולם העסקי. היא הוקמה ב- 2003 וביססה את עצמה כפלטפורמת שיווק יעילה עבור קהלי יעד מקצועיים . לינקדאין משמשת בעיקר לצרכי נטוורקינג, יצירה ושמירה על קשרים עם קולגות, איתור מועמדים למקומות עבודה (הד האנטינג) וכן איתור ספקים ולקוחות.

ב- 2016 נמכרה לינקדאין למיקרוסופט. נכון ליוני 2019 היו רשומים ברשת כ- 630 מיליון משתמשים, מתוכם כ- 1.5 מיליון משתמשים בישראל. אז מה הופך את לינקדאין לפלטפורמה המומלצת ביותר לשיווק ופרסום במגזר העסקי (B2B).

יתרונות פרסום בלינקדאין B2B:

  • הטראפיק בלינקדאין הוא מהגבוהים בעולם: בכל חודש פעילים ברשת כ- 260 מיליון איש, כאשר מעל ל- 100 מיליון אנשי מקצועי גולשים בה ברמה יומיומית.
  • לינקדאין זמינה ב- 24 שפות, עברית לא ביניהן לצערנו.
  • מנכ”ל לינקדאין הגדיר לאחרונה יעד של  3 מיליארד משתמשים, כך שהרשת הזאת כנראה עוד תלך ותתרחב.
  • לינקדאין הגדירה כמטרה להוות מקור ידע עבור עובדים מקצועיים ברחבי העולם.
  • משתמשי לינקדאין, ברובם המוחלט, הם אנשים משכילים וכ- 80%  מהם נמצאים בעמדות של מקבלי החלטות בחברות.
  • כ- 140,000 פוסטים מתפרסמים בלינקדאין מידי שבוע.
  • עפ”י נתוני החברה, לינקדאין מייצרת יותר מ -50% מכלל התנועה לאתרי B2B ובלוגים.
  • 92% מהמנהלים בחברות B2B משתמשים בלינקדאין ליצירת קשרים עסקיים וכחלק ממערך השיווק והפיתוח העסקי של החברה שבה הם עובדים.
  • 59% ממנהלי השיווק מציינים שלינקדאין מייצרת לידים איכותיים.
  • 91% ממנהלי השיווק הבכירים, דירגו את לינקדאין במקום הראשון למציאת תוכן איכותי ומקצועי.

פרסום בלינקדאין ב- 2021  

כפי שנוכחנו לדעת, לינקדאין הפכה לכלי פרסומי ושיווקי חזק מאוד. כמובן שהיא הציעה שירותי פרסום כבר שנים, אך עד לאחרונה, לינקדאין תפקדה יותר כספקית שירותי מודעות וכרשת מדיה חברתית. מה שבאמת עוזר להבדיל את הפרסום בלינקדאין מהפרסום בפלטפורמות אחרות במדיה החברתית (למשל פייסבוק),הן אפשרויות המיקוד ל- B2B. משווקי B2B נוהרים ללינקדאין מכיוון שכאן נמצאים “כל אנשי המקצוע”. בידיעה זאת, לינקדאין עשתה אופטימיזציה של אפשרויות המיקוד שלה, כדי לאפשר למשווקים להתפנק באמת ולהיות מסוגלים ליצור קשר עם אותם אנשי מקצוע ספציפיים. רוצים להתמקד בענף הבריאות? כיום ניתן למקד אליו באמצעות פרסום B2B לינקדאין. רוצים להגיע למנכ”לים של חברות השקעות? כן, אתם יכולים להגיע אליהם באמצעות פרסום בלינקדאין.
ראו גם: פרסום ברשתות חברתיות

אז מה זה בעצם פרסום בלינקדאין?

בעבר הייתה לינקדאין מוגבלת ביותר באפשרויות הפרסום שלה, והיא בקושי השאירה מקום או הזדמנות למפרסמים להשגת יעדיהם. כל זה השתנה, וממשיך להשתנות, מה שמוסיף יותר חופש למפרסמים. בימינו, משווק האחראי על  ניהול עמוד בלינקדאין, צריך ליצור מודעות על סמך מה שהוא צריך להשיג. בכדי לפרסם בהצלחה בפלטפורמה, המטרה צריכה להיות אחת מהפעולות הבאות:

  • מודעות למותג.
  • כניסות לאתר.
  • מעורבות.
  • צפיות בסרטון.
  • ייצור לידים
  • המרות באתר.
  • מועמדים לעבודה.

היעדים הנפוצים ביותר עם פרסום בלינקדאין הם יצירת לידים, יישומי עבודה, וקשר בטוח בין צפיות בוידאו לביקורים באתר.

גם המעורבות האורגנית בלינקדאין כבר ברורה לכולם. מכיוון שהאלגוריתם של לינקדאין אינו בררן או עדין כמו זה של פייסבוק, יתכן והעברת כל התקציב למודעות פרסום המעודדות מעורבות בלינקדאין, אינה ההימור הטוב ביותר או הזול ביותר עבור כל עסק. לכן, כדאי לבחור יעד שהוא קצת יותר ישיר, כמו מועמדים לעבודה או המרות באתר. באופן כללי, ניהול עמוד בלינקדאין מבזבז יותר כסף, וסביר שתשלמו יותר על כל יעד שהושג, אז כדאי להגיע מהר לעיקר, ולהיות מעט בוטים יותר בבחירת יעדי מודעת הפרסום. על סמך המטרה שבחרתם, תקבלו חמישה סוגי מודעות שונים שאפשר לנסות:

תוכן ממומן

חשבו על זה כמו פוסט מקודם. אתם מקדמים מאמר או פוסט מדף החברה שלכם שמופיע בעדכון הלינקדאין. מודעות אלו אכן בעלות הגבוהה ביותר לקליק בממוצע, אז המשיכו בזהירות, וודאו שהתוכן שאתם מקדמים מחושב היטב.

מודעות טקסט

מדובר במודעות הקטנות שאתם רואים (או שלא) בצד הימני בפיד – היזכרו במודעות של פייסבוק באזור שנת 2010. מלבד העמודה הימנית, מודעות אלה עשויות להופיע מתחת לקטע “אנשים שאתה מכיר”. זה המקום בו תוכן טקסטואלי באמת יכול לבנות או להרוס את המרות המודעות.

InMail ממומן

זוהי דרך מהנה במיוחד לעשות ספאם לתיבת הדואר הנכנס של מישהו ב- LinkedIn. אבל, כאשר זה נעשה כראוי, זוהי למעשה דרך להמיר יותר, יותר מכל אחת מהאפשרויות האחרות למודעות לינקדאין. מכיוון שמודעות אלו צריכות להגיע מפרופיל אישי (לעומת דף עסקי ממותג), אנשים מרגישים פחות כאילו מוכרים להם משהו, ויותר כאילו הם יכולים לתקשר בפועל עם נציג העסק. לכן, הקפידו על ניהול עמוד בלינקדאין, וודאו שאתם לא מעתיקים ומדביקים טמפלייטים – הפכו כל  InMail לאישי.

מודעות וידאו

די מובן מאליו, אך חשוב לציין – מודעות הוידאו של לינקדאין עוזרות לקדם את הסרטונים שלכם לשוק היעד האידיאלי. אתם אמורים ליצור המון תוכן וידאו, בכל זאת , אנחנו ב- 2019. בדקו סרטונים שונים כדי לראות איזה סוג וידאו (נושא, אורך, תיעודי/ אנימציה) נותן לכם את ההמרות הגבוהות ביותר.

אז איך כדאי להשתמש בלינקדאין לשיווק לחברות?

משתמשי הרשת מספקים מידע רב על עצמם: תחומי היסוק שלהם, איפה הם עובדים, מה התחביבים שלהם, אפה הם גרים, את מי הם מכירים ועוד. המידע הזה יכול לעזור עד מאוד בפילוח נכון ומדויק של קהל היעד.

השיח בלינקדאין הוא מאוד מקצועי, בניגוד לרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם. לכן, גם התוכן המשווק חייב להתאים לרוח המקצועית של המשתמשים ברשת. חשוב שהתוכן יהיה מקצועי, ממוקד, מופנה ספציפית לקהל היעד הרלוונטי, יניע אותם לפעולה ויספק להם ערך מוסף. תוכן אטרקטיבי לקהל המתאים יביא את התוצאה הרצויה של התעניינות ויצירת קשר. חשוב להטמיע את המסרים במקומות שונים, כמו: דף החברה, תיאורי העובדים, פרופילים אישיים ועוד.

אחד היתרונות בלינקדאין נעוץ באפשרות להגיע ישירות למקבלי ההחלטות בחברות. לכן, חשוב לדייק את המסר השיווקי בפנייה, כי, כידוע, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. פנייה מסוימת לאדם אחד לאו דווקא תתאים לאדם אחר, ולכן זה קריטי למצוא את האנשים הנכונים ביותר ושם להשקיע בניסוח הפנייה.

כמה זה עולה לנו?

הפרסום בלינקדאין איננו זול, העלות לקליק גבוהה יחסית לאמצעים אחרים. כדי לקבל תוצאות טובות צריך לפרסם בצורה מקצועית ולדייק בפילוח הקהלים. חשוב להגדיר מראש מה המטרה שלנו וכמה אנחנו מוכנים לשלם עבורה וכמובן למדוד את הביצועים לאורך הדרך.

פרסום בלינקדאין – לסיכום

שיווק של שירותים ומוצרים באמצעות לינקדאין מאוד אפקטיבי אם הוא נעשה נכון ורותם אליו את כל יתרונות הרשת החברתית הזו. היתרונות הבולטים בפרסום B2B בלינקדאין הם ביכולת לפלח בצורה מדויקת את קהל היעד, להגיע באופן ישיר למקבלי החלטות בחברות וליצור פניות אישיות ומסרים שיווקים שיניעו לפעולה.

נשמע לכם מעניין? מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית בלינקדאין שתביא לכם תוצאות!

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

Accessibility Toolbar

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234