gemplanLogo

גוגל אנליטיקס 4: החידושים שחייב להכיר + מסקנות

הקשר בין קידום ממומן בגוגל לקידום האורגני
1 min read

גוגל אנליטיקס 4: החידושים שחייב להכיר + מסקנות

תוכן עניינים:

1 min read

תוכן עניינים:

Google Analytics (גוגל אנליטיקס) הוא אחד הכלים החשובים עבור מפרסמים ובעלי עסקים. הוא מאפשר הבנה וניתוח מעמיקים של העדפות המשתמשים ומסייע בשיפור חווית השימוש והתקשורת עם הלקוחות.
לאחרונה השיקה גוגל גרסה חדשה לכלי הניתוח המתקדם שלה: גוגל אנליטיקס 4.
מדובר למעשה בשדרוג נוסף של App+Web שהוצג לפני מספר חודשים, אך הפעם עם תוספות משמעותיות יותר.
שני חידושים עיקריים בגרסה זו:

  • הראשון הוא הטמעת תוכנת למידה מתקדמת (Advanced Machine Learnin) להצגת תחזיות חכמות ותובנות לגבי מגמות עתידיות.
  • השני הוא הצגת נתונים מבוססי-לקוח, ולא מבוססי-פלטפורמה או מכשיר.

שני השינויים הללו מאפשרים לחברות לקבל הבנה טובה יותר על המשתמשים באמצעות הסתכלות על הדרך המלאה שלקוח עובר.
קבלו את 5 חידושים מגוגל אנליטקס החדש.

1. תחזיות ותובנות ניבוי מבוססות בינה מלאכותית

עד היום, Google Analytics ידע לספק נתונים אודות השימוש שביצעו המשתמשים בעבר. כעת, Google Analytics יודע גם לספק תחזיות חכמות בנוגע לשימוש הצפוי של המשתמשים בעתיד, בעזרת למידת מכונה ושימוש בבינה מלאכותית. הבינה המלאכותית תחזה את התנהגות המשתמשים ותוכל לזהות מדדי נטישה, משתמשים בעלי ערך גבוה לעסק, שינוי בביקושים ועוד.

איך זה יכול לסייע בתכלס?
 תובנות חדשות אלו יכולות להיות כלי משמעותי להגדלת ה- ROI (החזר השקעה) של כל מותג.

2. נתונים ממוקדי לקוח

היום כבר מבינים שתהליך הרכישה הוא תהליך מורכב וחוצה פלטפורמות.
לעתים לקוח מתחיל אינטראקציה עם המותג בפלטפורמה אחת, ממשיך לפלטפורמה אחרת ומסיים בפלטפורמה שלישית ושונה. עד כה גוגל אנליטיקס סיפק נתונים אודות פעילות המשתמש בכל פלטפורמה, אבל זה לא מספיק כדי לייצר תובנות שיווקיות. גוגל אנליטקס 4 החדש מאפשר מעקב בין פלטפורמות ומכשירים שונים ללא שימוש בעוגיות ובעזרת בינה מלאכותית ויודע להציג נתונים ממוקדי-לקוח.

איך זה יכול לסייע בתכלס?
המעקב החדשני יכול לסייע למנהלי שיווק תמונה מלאה יותר על המשתמשים ומסע הלקוח שלהם ועל הדרך בה הם מבצעים אינטראקציות עם המותג.

3. איחוד פרופילים

בנוסף, גוגל אנליטיקס 4 החדש מאחד את הפרופילים השונים של המשתמשים לכדי משתמש אחד. כך, אם משתמש פגש במותג לראשונה במודעת פייסבוק, התקין את האפליקציה, ואז רכש דרך האפליקציה, גוגל אנליטיקס יזהה את כל האינטראקציות הללו וישייך אותן לאותו משתמש, כך שתתקבל תמונה מלאה ומדויקת יותר של מסע הלקוח שלו. בנוסף, גוגל אנליטיקס 4 מאפשר גם להציג את הנתונים לפי השלב במסע הלקוח.

איך זה יכול לסייע בתכלס?
שיפור משמעותי בניתוח ובניית מסע לקוח.

4. מעקב פשוט אחר אירועים

גוגל אנליטיקס 4 מאפשר מעקב אוטומטי אחר אירועים (events) שונים ללא צורך בהטמעת קוד או שימוש ב- Google Tag Manager. במילים אחרות, מעקב אחר פעולות המשתמשים באתר, כמו גלילת עמוד, צפייה בסרטון, קליק על קישור חיצוני וכן הורדת קובץ, הופך להיות כעת פשוט יותר בעזרת האנליטיקס החדש.

איך זה יכול לסייע בתכלס?
מעקב מדויק ללא ידע בהטמעת קוד.

5. אינטגרציות מתקדמות יותר לכלי הפרסום של גוגל

Google Analytics החדש מבצע אינטגרציות מתקדמות ועמוקות יותר בין המשתמשים וכלי הפרסום של גוגל (גוגל אדס ודו”חות מארגנים), כך שהמידע המתקבל שלם ומקיף יותר.
כך, ניתן לשפר את יצירת הקהלים בגוגל אדס ולארגן טוב יותר את הדו”חות באנליטיקס. למעשה, באמצעות אינטגרציות אלו יותר קל להבין את התנהגות המשתמשים ולשפר את ה- ROI.

איך זה יכול לסייע בתכלס?
ניתוח התנהגות גולשים מתקדם ועמוק יותר.

גוגל אנליטיקס החדש – סיכום

גוגל אנליטיקס 4 הוא בשורה משמעותית עבור משווקים. הוא יאפשר לחברות לקבל נתונים ותובנות מתקדמות, המבוססות על בינה מלאכותית ועל התממשקות מתקדמת בין כלי הפרסום והניתוח השונים של גוגל. מנהלי שיווק שיידעו לנצל כהלכה את היתרונות שהאנליטיקס החדש מציע יוכלו במהירות לדייק את עבודתם מול קהל היעד ולהגדיל את החזר ההשקעה שלהם.

יכול לעניין אותך גם: 5 דרכים להפחתת מחיר לרכישה בגוגל אדס + הסבר מפורט

אהבתם את המאמר? יש עוד!
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו תוכן איכותי ישירות לאימייל שלכם

Ellipse 188
asdfllasdf
Ellipse 214

בלוג

GemPlan - Tips & Tricks

asdf1234ascda
Vector spark

בוא נעשה דברים מעניינים יחד

אנחנו זמינים כאן

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

Group 1000004084
asdfasdf234
Skip to content